شال و روسری لاکچری

معرفی شال و روسری های ویتی

شال و روسری لاکچری

معرفی شال و روسری های ویتی

معرفی مدل های برتر شال و روسری

 

مدل های برتر شال و روسری 2018

فروشگاه آنلاین ویتی

فروشگاه اینترنتی شال و روسری ویتی دارای جایگاه ویژه و منحصر به فرد در صنعت تولید شال و روسری می باشد ، که عرضه کننده محصولات به روز و خاص و لاکچری است ، برای دیدن جدیدترین مدل های سال 2018 میتوانید به سایت فروشگاه اینترنتی شال و روسری ویتی مراجعه کنید . این فروشگاه همچنین به عزیزانی که قصد خرید عمده شال و روسری دارند با نازلترین قیمت های فروش عمده شال  و فروش عمده روسری  آماده ی خدمت رسانی است .

برترین مدل های شال و روسری 2018

با نزدیک شدن به سال 2018 اکثر خانم ها به دنبال مد سال در پوشاک هستند . یکی از مهم ترین انتخاب ها و حساس ترین آنها انتخاب شال و روسری 2018 می باشد . شرکت ویتی با داشتن گروهی از افراد متخصص و استفاده از تکنیک های روز دنیا ، مرغوب ترین شال و روسری را با طرح های روز عرضه می کند . فروش انواع شال و روسری با بهترین کیفیت و متنوع ترین طرح ها ، فروش عمده روسری و فروش عمده شال  با شرایط فوق العاده برای فروشگاه داران و مزون ها از عمده خدمات فروشگاه اینترنتی شال و روسری ویتی می باشد . برای اطلاع از تخفیفات ویژه میتوانید به سایت ویتی وارد شوید و با مراجعه به بخش فروش عمده شال و روسری از شرایط ویژه فروش عمده آگاه شوید . 

 

 

آشنایی با روانشناسی رنگ شال و روسری

انتخاب رنگ مناسب شال و روسری

انتخاب رنگ شال و روسری

رنگ شال و روسری که سر می کنید بستگی زیادی به رنگ پوست و شخصیت شما دارد ، اگر پوست روشنی دارید بهتر است از رنگ های گرم و شاد مانند قرمز ،زرد ، نارنجی و... استفاده کنید و اگر پوستی به رنگ بژدارید بهتر است از ترکیب رنگ های سرد همچون سبز و آبی استفاده کنید .

اگر پوست کاملا تیره دارید رنگ های گوجه ای ، سرخ و هلویی می تواند بسیار مناسب باشد . 

افراد اجتماعی معمولا از رنگ های شاد و افراد آرام معمولا از رنگ های ملایم در شال و روسری استفاده می کنند . 

 

دلبریایی با انتخاب شال و روسری مناسب

با ترکیب شال یا روسری با طرح های بزرگ با لباس هایی با طرح های ریز و کوچک به یک ترکیب جذاب و دلرباتر برسید با ترکیب این دو طرح ، سعی کنید برای ترکیب دو طرح و نهایتا سه طرح استفاده کنید

رنگ ها را به صورت شاد و خنثی انتخاب کنید بین رنگ ها کنتراست ایجاد کنید

  برای خرید عمده شال و همچنین خرید عمده روسری میتوانید از طریق وب سایت فروش اینرتنتی شال و روسری ویتی نیز اقدام کرده و با تکمیل  اطلاعات بخش نمایندگان و مغازه داران  میتوانند نسبت به خرید عمده شال و روسری با قیمت های فروش عمده شال و روسری اقدام کنند

فروشگاه اینترنتی ویتی شاپ

 فروشگاه ویتیبا اولویت قراردادن رضایت و خواسته های مخاطب یعنی خلاقیت و تنوع و شناخت سنت ها در بازار شال و روسری در صدد توسعه و پیشرفت روز افزون محصولات خود در سراسر ایران می باشد. خلاقیت در طرح و رنگ شال و روسری در این برند اولویت و هدف اصلی است.

   برای خرید عمده شال و همچنین خرید عمده روسری میتوانید از طریق وب سایت فروش اینرتنتی شال و روسری ویتی نیز اقدام کرده و با تکمیل  اطلاعات بخش نمایندگان و مغازه داران میتوانند نسبت به خرید عمده شال و روسری با قیمت های فروش عمده شال و روسری اقدام کنند. 

ویژگی های بارز شال و روسری ویتی

ویژگی های مهم شال و روسری ویتی که ان را از بقیه ی رقبا در این صنعت متمایز میکند ترکیب سلیقه ی بانوان ایرانی با هنر و طراحی حرفه ای و طرح و ترکیب رنگ های متنوع آن است.این برند تولیدات خود را در کشور ایتالیا انجام میدهد و برند روسری ویتی لاکچری که با بالاترین کیفیت ممکن در ارائه خدمات به مشتریان خود به صورت فروش عمده شال و روسری و خرید تک شال و روسری با شرایط و تخفیفات فوق العاده توانسته تمامی نیازهای مخاطبین و فروشندگان عمده و خریداران را به صورت تک ،در نظر گرفته و تامین نماید .