شال و روسری لاکچری

معرفی شال و روسری های ویتی

شال و روسری لاکچری

معرفی شال و روسری های ویتی

پاک کردن لکه خون از شال و روسری

از بین بردن لکه خون از شال و روسری

  1. برای از بین بردن لکه ی خون روی انواع جنس های مختلف شال و روسری می توانید از نوشابه استفاده کنید . می توانید روسری خود را برای مدتی داخل طرفی از نوشابه قرار دهید و در انها آن را با آب ، آب کشی کنید .
  2. برای از بین رفتن لکه ی خون روی شال و روسری آن را با آب سرد بشویید .
  3. روش دیگری که برای از بین بردن لکه ی خون شال و روسری می توانید به کار بگیرید محلول نشاسته و آب است . 

روش های از بین بردن لک روی شال و روسری 

چنانچه در هنگام خوردن غذا ، خوراکی و یا هر چیز دیگری شال و روسری شما دچار لک شد ، نگران نباشید . در ابتدا با آب ولرم به آرامی روسری را از قسمت پشت شست و شو دهید . برای اینکه لکه ها پخش نشوند می توانید روش های زیر را به کار برید :

2- برای تمیز شدن و از بین رفتن لک قسمت لکه دار را به بخش های دیگر روسری نکشید بلکه در همان ناحیه سعی کنید با ضربه زدن لک را از بین ببرید .

3 از قسمت خارجی لکه شروع کنید و به قسمت داخلی آن بروید .

چنانچه لکه از جنس چربی نیست برای از بین بردن لک از آب سرد استفاده کنید .

 

 

 

مدل های شال و روسری نخی

خرید شال و روسری تابستانه

فصل تابستان که گرم ترین فصل سال می باشد و افراد به دنبال لباس هایی راحت ، نخی و خنک هستند ، به علاوه اکثر بانوان رنگ های شاد و روشن را برای فصل تابستان ترجیح می دهند . شال و روسری مخصوص فصل پاییز از الیاف پشم و نخ در تهیه و تولید آن استفاده می شود به دلیل تراکم بالا و سبک بودن این نوع الیاف و پارچه ها در روسری پاییز و زمستانی برای حفظ گرما و دمای بدن در فصول سرد پاییز استفاده می شود

 

روسری و شال بهار 97

با نزدیک شدن به سال جدید و عید نوروز یکی از دغدغه های مهم بانوان خرید شال و روسریمی باشد و همچنین یکی از دغدغه های فروشگاه داران و مزون داران خرید عمده شال و روسری خود با بهترین کیفیت و طراحی و با قیمت مناسب می باشد که بهترین راه برای خرید راحت، سریع و آسان مراجعه به سایت فروشگاه ویتی می باشد علاوه بر دسترسی آسان و خرید امن و ... قیمت های ویژه و ارزان برای خریداران عمده شال و روسری در نظر گرفته شده است می توانید با مراجعه به فروشگاه ویتی تمام مدل ها و رنگ بندی های منحصر بفرد کارها را مشاهده نمایید و با مدل و رنگ بندی برند های دیگر مقایسه نمایید و سپس به سبد خرید خود اضافه نمایید و در کمترین زمان سفارش خود را در هر شهر و استانی از ایران عزیز که ساکن هستید درب منزل یا فروشگاه خود دریافت نمایید

 

نحوه خرید اینترنتی بلیت ماهان

 

خرید آنلاین بلیت هواپیمایی ماهان

آزانس گردشگری پرستو سیر  با در اختیار گرفتن نیروهای متخصص و علاقمند در حوزه صنعت گردشگری  امکان خرید اینترنتی بلیط هواپیما داخلی و بلیت هواپیمایی خارجی و همچنین رزرو آنلاین هتل ، تورهای متفاوت  را به بهترین شکل برای مسافران خود امکان پذیر نموده است هدف شرکت پرستو سیر جلب رضایت مسافران خود می باشد که با آسودگی خاطر نیازهای سفر خود را تامین اعم از خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل خود و … را به راحتی و به صورت غیرحضوری و آنلاین انجام دهید بر روی وب سایت پرستو سیر با ایجاد پورتال خدمات مسافرتی امکانات و شرایطی را برای مسافران و مخاطبان خود ایجاد کرده است بتوانند خدمات خرید بلیط هواپیمایی ماهان و رزرو هتل در سراسر دنیا و هتل های داخلی با کارت های شتاب بهره مند شوند .

روش کنسل بلیت ماهان

در صورتی که به هر دلیلی خرید اینترنتی بلیط ماهان یا خرید بلیط از آژانس گردشگریپرستو سیر از سوی مسافران کنسل شود براساس قانون مبلغی از وجه دریافت شده کسر می گردد.

خرید اینترنتی بلیت ماهان یک روش ایده آل و جایگزین مناسب برای خریدهای حضوری از آژانس های هواپیمایی می باشد که در سال های گذشته این شرکت ها را با چالش روبرو کرده است .

از این رو آژانس های هواپیمایی تلاش می کنند با ارائه بسته های خدماتی متفاوت اعم از روش های متنوع تهیه بلیط ، رزرو هتل  و خدمات ترنسفر و … مسافران را تشویق به خرید بلیط هواپیما از آنها می کند . بسته های پیشنهادی بستگی به نوع سفر شما آزاد می باشند که چگونگی تهیه بلیط خود را مشخص کنید .